سومین رویداد ملی «مادران قاسم پرور» در کرج برگزار می شود

مهدی علیمردانی، معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری دیده بان البرز، ضمن تسلیت ایام شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی و اشاره به اهمیت شناخت هرچه بیشتر ابعاد شخصیتی و زندگی این شهید والامقام گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت موثر و دوست داشتنی در بین آحاد مردم و یک فرد جهادی و مسئولیت پذیر، از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های متولی فرهنگی باید با اقدامات گوناگون به ترویج شعائر این شهید والامقام پرداخته و یاد و اهداف وی را برای نسل حاضر، به ویژه نسل آینده ساز تبیین کنند توضیح داد: یکی از اقداماتی که در همین راستا طی سالیان متوالی از زمان شهادت سردار سلیمانی، به صورت ملی انجام شده، رویداد «مادران قاسم پرور» است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج خبر داد: به همت گروه مواسات البرز و سازمان فرهنگی شهرداری کرج و برخی ارگان های دیگر، این رویداد برای سومین سال متوالی، روز پنجشنبه ۱۵ دی ماه، ساعت ۱۵ در مجموعه فرهنگی میلاد کرج، برگزار می شود.

علیمردانی افزود: این مراسم جهت تجلیل و تکریم مادرانی که به دلیل علاقه به شخصیت، منش و مکتب حاج قاسم، نام فرزند خود را «قاسم» یا «محمد قاسم» نهاده اند، برگزار می شود. این رویدادها، می تواند در نهادینه کردن و نشر مکتب حاج قاسم و به کارگیری ابعاد مختلف آن برای اصول تربیتی مادران کشور تاثیر بسزایی داشته باشد.

منبع :کلیک کنید

سومین رویداد ملی «مادران قاسم پرور» در کرج برگزار می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *