تجلیل از مادران فاطمی با مشارکت مدرسه علمیه خواهران

در این مراسم سرکار خانم الیاسپوریان مدیر کل امور بانوان در استانداری، حجت الاسلام حسینی فر دبیر قرارگاه مردمی صیانت از جمعیت استان به همراه طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران ایلام حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم سرکار خانم الیاس پوریان گفت: در این برهه از زمان باید باروشنگری مفاهیم انقلاب و پیشرفت های آن، به عنوان مادران و مربیان نسل آینده و تاثیر گذار بر نیمی دیگر، جهاد تبیین را در حوزه فرزند آوری و معایب تک فرزندی و بحران جمعیت و دیگر حوزه های مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی داشته باشیم.

در ادامه حجت الاسلام حسینی فر، مدرس حوزه و دانشگاه و دبیر قرارگاه مردمی صیانت از جمعیت استان بیان کرد: اگر بخواهیم از میان شیوه‌های مختلف جهاد تبیین در عرصه جمعیت، شیوه‌ای را برگزینیم که اثربخشی آن بیشتر از شیوه‌های دیگر باشد، مقابله با اسقاط جنین و ایجاد پویش‌های نجات فرشتگان از جمله بهترین شیوه‌ها است.

وی افزود:اگر چه فقر اقتصادی به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل اسقاط عمدی و جنایی جنین معرفی می‌کنند اما تحقیقات نشان می‌دهد تاثیر این مطلب بیش از ده درصد نیست و عمده عوامل در این باره عواملی هستند که بازگشت آن به فقر فرهنگی است.

از جمله برنامه های متنوع این مراسم باشکوه، پخش کلیپ” مادرانه”، مولودی خوانی، تجلیل از پنج مادر فاطمی به قید قرعه و اهداء هدایا بود.

تجلیل از مادران فاطمی با مشارکت مدرسه علمیه خواهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *